مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-23اجتماعي

فعالیت حضوریِ مدارس روستایی و عشایری با جمعیت زیر 15 نفر در استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کمتر از 15 نفر در استان حضوری خواهد بود و به تدریج بازگشایی حضوری در مدارس با جمعیت 30 نفر و 100 نفر را برنامه ریزی می کنیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کمتر از 15 نفر در استان حضوری خواهد بود و به تدریج بازگشایی حضوری در مدارس با جمعیت 30 نفر و 100 نفر را برنامه ریزی می کنیم.

احمد اسکندری نسب امروز اول مهرماه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمان از انجام تمهیدات مختلف برای بازگشایی حضوری مدارس نام برد و گفت: پروژه مهر در آستانه آغاز سال تحصیلی در سطح استان اجرا و کمیته های متعددی تشکیل و تصمیم گیری شد.

وی افزود: دغدغه اصلی آموزش و پرورش درخصوص نیروی انسانی نیز به خوبی مدیریت شد و از این حیث کمبودی نداریم و 6000 معلم جدید امسال به حوزه تعلیم و تربیت استان کرمان اضافه شدند.

اسکندری نسب ادامه داد: دانش آموزان کلاس اولی استان روز گذشته برای آشنایی با فضای مدرسه و معلم خود، در مدارس حضور یافتند و جشن آغاز سال تحصیلی را برگزار کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نواختن زنگ بازگشایی مدارس در روز شنبه سوم مهرماه جاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: تمام سعی ما بر آغاز سال تحصیلی با آرامش برای والد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حضوریِ مدارس روستایی و عشایری با جمعیت زیر 15 نفر در استان کرمان

فعالیت حضوریِ مدارس روستایی و عشایری با جمعیت زیر 15 نفر در استان کرمان