مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-23پزشكي

هر جایی که خودباوری داشتیم، پیروز بودیم


مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که ما وارثان فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، تاکید کرد: هر جایی که به نیروهای جهادی متکی شدیم و خودباوری داشتیم، - ایسنا/یزد مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که ما وارثان فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، تاکید کرد: هر جایی که به نیروهای جهادی متکی شدیم و خودباوری داشتیم، پیروز بودیم.

سیدمحمد پورحسینی امروز پنجشنبه در دومین روز از برگزاری هفتمین کنگره کشوری شهدا که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حال برگزاریست، با بیان این که هر جایی که به نیروهای جهادی متکی شدیم و خودباوری داشتیم، پیروز بودیم، گفت: با وجود تمام مشکلاتی که در حوزه های تحریم حداکثری از سوی دشمن علیه کشورمان انجام شد، امروز با تکیه بر ظرفیت های داخلی توانستیم موفقیت های زیادی در حوزه کرونا دست یابیم.

وی کفت: عمق استراتژیک ما تمام خاورمیانه است زیرا خودباوری ما در دوران دفاع مقدس نشان داد که فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری دلیل بر آن بوده است.

وی با بیان این که ما وارثان فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، گفت: متاسفانه با وجود تمام زحماتی که در مورد فرهنگ جبهه و شهادت کشیده شده، هنوز عقب هستیم و در این عرصه خیلی بیشتر باید کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جایی که خودباوری داشتیم، پیروز بودیم

هر جایی که خودباوری داشتیم، پیروز بودیم