مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-23اقتصادي

تا آذرماه بارندگی موثر در فارس نداریم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با بیان اینکه تا آذرماه امسال بارندگی موثری نخواهیم داشت، تاکید کرد: کشاورزانی که در پایین دست سدها مشغول به فعالیت هستند، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با بیان اینکه تا آذرماه امسال بارندگی موثری نخواهیم داشت، تاکید کرد: کشاورزانی که در پایین دست سدها مشغول به فعالیت هستند، در کشت به ویژه گندم و سایر محصولات این مهم را لحاظ کنند و در صورتی که کشت انجام شود، متضرر خواهند شد.

حمیدرضا دهقانی پنج شنبه یکم مهرماه در شورای اداری استان فارس با بیان اینکه محدودیت منابع آبی نه تنها در فارس که در کشور و بسیاری از نقاط دنیا حاکم است، گفت: فارس همچون بسیاری از حوزه ها در حوزه منابع آبی نیز با رفع مشکلات فعلی می تواند پیشگام باشد.

او ادامه داد: اگرچه در سالی که پشت سر گذاشتیم با کمبود بارش 61.

9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال آبی قبل مواجه بودیم که در 40 سال اخیر کم سابقه بود و از این جهت دچار کمبود منابع آبی زیادی شدیم، اما با برنامه ریزی همه متولیان، امسال منابع آبی در فارس مدیریت شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با یان اینکه این استان از محدود استان هایی است که هیچ آبی از دیگر استان ها دریافت نمی کند، گفت: فارس استان بی آبی نیست و بالغ بر 9 میلیارد مترمکعب سالانه آب در این استان استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا آذرماه بارندگی موثر در فارس نداریم

تا آذرماه بارندگی موثر در فارس نداریم