مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-23اجتماعي

سامانه اعزام مترجم زبان اشاره برای ناشنوایان


سامانه اعزام مترجم برای ناشنوایان به صورت رایگان فعالیت می کند و ناشنوایان در صورت درخواست مترجم می توانند درخواست خود را به شماره سامانه پیامک کنند.

- مسعود فیروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سامانه اعزام مترجم برای ناشنوایان تقریبا از سال 96 راه اندازی شد و ناشنوایان برای دریافت کمک مترجم، نام و نام خانوادگی و کد ملی و محل و ساعت و موضوعی که بابت آن درخواست مترجم دارند را به شماره 09028777855 پیامک می کنند و ما جهت اعزام مترجم اقدام می کنیم.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه ارائه خدمات سامانه مترجمان رایگان است، عنوان کرد: درخواست های ناشنوایان طیف متفاوتی از مسائل قضایی، آموزش رانندگی، پزشکی، مشاوره و مسائل خانوادگی و موارد دیگر را در برمی گیرد و مترجم برای تمام موارد اعزام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در این دو سال برای خانواده هایی فرزند ناشنوا داشتند برای موارد درسی مترجم اعزام کردیم چرا که برقراری ارتباط از طریق برنامه شاد برایشان سخت بود.

فیروزی نسبت به تعداد درخواست های روزانه بیان کرد: برخی روزها درخواست زیاد است ولی برخی روزها میزان درخواست کم است و پیش آمده که گاهی مترجمی در یک روز به 5 دادگاه در شعبات مختلف اعزام شده، گاهی روزانه 10 نفر و گاهی 20 نفر درخواست داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اعزام مترجم زبان اشاره برای ناشنوایان

سامانه اعزام مترجم زبان اشاره برای ناشنوایان