مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-23ورزشي

جشنواره گل شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان


تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور برابر حریف خود جشنواره گل به راه انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات در زمین مسابقه اجرا کردند تا سرانجام 20 دقیق رقابت جذاب و تماشایی این نیمه با برتری 40 بر 16 به نفع شیمیدر قم پایان یافت تا دو تیم به استراحت بین دو نیمه بروند.

در 20 دقیقه دوم نیز این شیمیدر قم بود که کنترل بازی را در دست گرفت و حتی از نیمه نخست امتیاز بیشتری کسب کرد تا در پایان با نتیجه 97 بر 42 حریف خود را مغلوب کرده و به نخستین پیروزی در فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه های کشور دست پیدا کند.

تیم بانوان بسکتبال شیمیدر قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان ایران با تیم های گروه بهمن، امرتات تهران، شهرداری گرگان، سپهرداد تهران و ای زی بسکتبال هم گروه است و تیم های مهرام تهران، اکسون، پالایش نفت آبادان، پاز، ستاد گاز تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در گروه دوم جای دارند و 12 تیم حاضر در فصل 1401 – 1400 این دوره رقابت ها در دو گروه 6 تیمی بازی های خود را به شکل دوره ای برگزار می کنند.

انتهای پیام / 78002


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان

جشنواره گل شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان