مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 04:152021-09-24سياسي

بازدیدی که موجب آزادی 341 زندانی شد


حضور و دیدار چهره به چهره مسؤولان قضایی استان زنجان با زندانیان موجب آزادی 341 محکوم مالی غیر عمد در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با حضور رییس کل دادگستری استان زنجان، معاونین دادگستری، قضات دادگستری استان و سرپرست زندان های استان در زندان مرکزی زنجان تعداد 341 نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد  از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گفت: در راستای اجرای سیاست های قوه و تاکیدات رییس مرحوم سلیمانی از تهران و تعداد 7 نفر از زندانیان با کمک مبلغ 2 میلیارد ریال از سوی خانواده مرحوم ضیاالدین اوجاقلو از زنجان از زندان آزاد شدند.

صادقی نیارکی با تقدیر از همراهی و همکاری قضات استان در اجرای سیاست های قوه در استان اظهار کرد: منظور ما از این دیدارها و بررسی مشکلات زندانیان فراهم کردن زمینه آزادی همه زندانیان نیست، بلکه هدف بررسی مشکلات زندان و زندانیان و فراهم کردن زمینه آزادی محکومان مشمول است که توفیقات خوبی در این خصوص بدست آمده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان توجه به حوزه اشتغال زندانیان و حوزه فرهنگی در زندان را اقدامی موثر در کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده زندانیان برشمرد و بیان کرد: اداره زندان ها برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدی که موجب آزادی 341 زندانی شد

بازدیدی که موجب آزادی 341 زندانی شد