مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-24حوادث

وقوع تصادف زنجیره ای در بیضاء با 14 مصدوم


رییس اورژانس فارس از وقوع تصادف زنجیره ای در دو راهی شهرستان بیضاء خبر داد و گفت: این حادثه 14 مصدوم به دنبال داشت.

- ایسنا/فارس رییس اورژانس فارس از وقوع تصادف زنجیره ای در دو راهی شهرستان بیضاء خبر داد و گفت: این حادثه 14 مصدوم به دنبال داشت.

محمدجواد مرادیان ظهر جمعه دوم مهرماه در تشریح جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: ساعت هفت و 57 دقیقه دقیقه صبح امروز وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای بین 6 دستگاه خودرو به مرکز پیام اورژانس فارس اعلام و بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس به موقعیت گزارش شده اعزام شد.

او با بیان اینکه این تصادف بین خودروهای سمند، پژو آردی، پژو 206، پژو 405، پژو 207 و پژو پارس در دوراهی بیضاء حادث شد، افزود: 13 مصدوم این سوانح رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از تکنسین های فوریت های پزشکی، توسط آمبولانس ها به بیمارستان های نمازی و رجایی شیراز منتقل شدند و یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز اورژانس فارس اخیرا در یک کنفرانس مجازی اعلام کرده بود که از ابتدای امسال 22 هزار و 398 ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس 115 استان انجام شده است.

مرادیان همچنین گفته بود که از کل ماموریت های انجام شده توسط اورژانس فارس، 13 هزار و 88 ماموریت شهری و 9 هزار و 310 ماموریت جاده ای بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تصادف زنجیره ای در بیضاء با 14 مصدوم

وقوع تصادف زنجیره ای در بیضاء با 14 مصدوم