مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-24فرهنگي

وعده افتتاح کتابخانه سلسله تا پایان امسال


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کتابخانه درجه دو شهرستان سلسله در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از حوزه های زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داد که در این میان فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر با تعطیلی گسترده مواجه شد و ما تلاش کردیم ضمن بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی، بسیاری از جشنواره ها، همایش ها، کنگره ها و رویدادها را در این بستر اجرا کنیم و توانستیم در این زمینه در بین پنج استان برتر کشور قرار بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر استان در حوزه فعالیت های تخصصی توسط این اداره کل، بیان داشت: با تلاش تمامی همکاران مجموعه اداره کل توانستیم در تازه ترین ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، رتبه اول فعالیت های تخصصی استان را با کسب 1000 امتیاز کامل از آن خود کنیم.

کمبود اعتبارات فرهنگی لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: اعتبارات تملک سرمایه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سال 1397 مبلغ چهار میلیارد تومان بود که با رشدی چشمگیر در سالهای 1399 و 1400 به 30 میلیارد تومان رسیده است و همین رشد باعث شد تا بسیاری از پروژه های عمرانی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری رسیده و روند احداث تعدادی از پروژه های نیمه تعطیل و تعطیل استان نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده افتتاح کتابخانه سلسله تا پایان امسال

وعده افتتاح کتابخانه سلسله تا پایان امسال