مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-24فرهنگي

واکنش کانون کارگردانان سینما به اظهارات وزیر ارشاد


کانون کارگردانان سینمای ایران در واکنش به سخنان محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد درباره لزوم بازگشت شوراهای ساخت و نمایش آثار خانگی به وزارت ارشاد بیانیه ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران، کانون کارگردانان سینمای ایران در واکنش به سخنان محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد درباره لزوم بازگشت شوراهای ساخت و نمایش خانگی بیانیه 28 صنف سینما را بازنشر کرد.

در این بیانیه آمده است: کانون کارگردانان سینمای ایران در راستای موضع گیری آقای محمدمهدی اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مورد لزوم بازگشت شوراهای ساخت و نمایش تولیدات نمایش خانگی به سازمان سینمایی لازم می داند یادآوری کند این امر مطالبه به حق سینماگران و صنوف سینمایی از سال گذشته بود که مخالفت خود در مقابل دست اندازی صداوسیما به تولیدات نمایش خانگی و اعتراض به عقب نشینی وزارت ارشاد را در بیانیه ای تاریخی مطرح کردند.

شبکه نمایش خانگی و تولیدات پلتفرم های نوپا به جد در سال های اخیر مخاطبان را به سمت تولیدات داخلی سوق داده است، امری که گویا چند سالی است از اولویت کاری مدیران صداوسیمای ملی خارج شده است.

سازوکار اداری تولیدات نمایش خانگی باید از دست صداوسیمایی که مخاطبان خودش را روز به روز از دست می دهد خارج شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کانون کارگردانان سینما به اظهارات وزیر ارشاد

واکنش کانون کارگردانان سینما به اظهارات وزیر ارشاد