مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-24فرهنگي

اجرای بیش از 58 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اجرای بیش از 58 برنامه فرهنگی هنری و قرآنی با عنوان همایش «روایت ایثار» همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اجرای بیش از 58 برنامه فرهنگی هنری و قرآنی با عنوان همایش روایت ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با بیان اینکه ویژه برنامه های این هفته، در قالب برنامه ای با عنوان روایت ایثار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان و همه شهرستان های استان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها با هدف روایت رشادت ، دلاورمردی، فداکاری و ترویج آرمان های شهدای گرانقدر دفاع مقدس اجرا می شود.

وی با تاکید بر این که برنامه هایی مانند عصر شعر و خاطره، نمایشگاه عکس، پوستر و هنرهای تجسمی و اجرای نمایش خیابانی از جمله برنامه های مشترک در همه شهرستان هاست، گفت: جلسات نقد و بررسی کتاب و دیدار با هنرمندان ایثارگر، از دیگر برنامه های شاخص در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هنرواره ملی خوشنویسی مشق سرخ ، سرآغاز برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته دفاع مقدس بود که بیش از 300 اثر از هنرمندان 28 استان برای شرکت در این هنرواره به دبیرخانه ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 58 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان

اجرای بیش از 58 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان