مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-24سياسي

امام جمعه کرج: تغییر کارگزاران با سرعت و دقت انجام شود


دولت محترم نسبت به تغییر کارگزاران اگر تصمیمی دارد با سرعت و قاطع، انتخاب درستی را رقم بزند که در تأخیر آفت یا آفاتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه دوم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی، بیان داشت: علت اربعین گیری برای امام حسین (ع) طبق بیان مرحوم سید مرتضی و همچنین شیخ طوسی که در کتب شان مطرح کردند این بود که در آن روز سر مطهر سیدالشهدا به بدن شریف حضرت توسط امام سجاد (ع) ملحق شد.

وی در ادامه افزود: بنی امیه که می خواستند با حذف فیزیکی امام و بعد دفن شهدای کربلا بدون نام و نشان و علامت همه آثار نبوت و امامت را از بین ببرند با حماسه ای که اهل بیت در شام درست کردند و با برگشت کاروان به کربلا و اقامه عزا و بعداً تأکید ائمه (ع) بر زیارت مخصوص امام حسین (ع) در اربعین همه نقشه های شومشان به هم خورد و از بین رفت و خود اربعین چراغ دیگری برای هدایت و دستگیری افراد شد.

اربعین عامل حرکت پرقدرت جبهه مقاومت در منطقه و بلکه دنیا است نماینده ولی فقیه در استان البرز بابیان اینکه اربعین عامل حرکت پرقدرت جبهه مقاومت در منطقه و بلکه دنیا است، اذعان داشت: آن نیروی مستحکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: تغییر کارگزاران با سرعت و دقت انجام شود

امام جمعه کرج: تغییر کارگزاران با سرعت و دقت انجام شود