مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 14:352021-09-24سياسي

دلنوشته روح الله قادری کنگاوری در سوگ دکتر عسگرخانی


تو رفتی و ما ماندیم و میراث ارزنده تو که همان ضرورت راهبردی «خوداتکایی» و «خودیاری» در نظام بین الملل کنونی است با دو منطق: «منطق بازدارندگی» و «منطق عمق بخشی»؛ - "تو رفتی و ما ماندیم و میراث ارزنده تو که همان ضرورت راهبردی خوداتکایی و خودیاری در نظام بین الملل کنونی است با دو منطق: منطق بازدارندگی و منطق عمق بخشی ؛ قدرت سخت و قدرت نرم.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله قادری کنگاوری، در یادداشتی به مناسبت درگذشت دکتر ابومحمد عسگرخانی استاد بازنشسته روابط بین الملل دانشگاه تهران نوشت: به نام خدا به یاد استاد عسگرخانی سلام استاد عزیزم؛ استاد همیشه آرام، مهربان، عمیق و تا حد زیادی نگران.

نگران از آینده ایران؛ غم از دست دادن تو غمی نبود که به این راحتی در باورمان بگنجد اما چه می توان کرد با تقدیر حق تعالی؛ تو رفتی و ما ماندیم و میراث ارزنده تو که همان ضرورت راهبردی خوداتکایی و خودیاری در نظام بین الملل کنونی است با دو منطق: منطق بازدارندگی و منطق عمق بخشی ؛ قدرت سخت و قدرت نرم.

میراثی که اولین و آخرین پیام آن مقاومت بود و مقاومت؛ چه در میدان و چه در دیپلماسی که این دو، دو روی یک سکه اند و دو بال یک پرواز.

تو را به حق می توان پدر رئالیسم ایرانی نام نهاد و تنها چون تویی فهمید خلاء راهبردی رژیم بین المللی اسلامی مقاومت، صلح و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته روح الله قادری کنگاوری در سوگ دکتر عسگرخانی

دلنوشته روح الله قادری کنگاوری در سوگ دکتر عسگرخانی