مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-24ورزشي

تمرین فولاد با حضور یک میهمان سرزده+ عکس


سرمربی تیم ملی فوتبال امروز در محل تمرین فولاد خوزستان حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  تمرین امروز شاگردان ویسی در زمین شماره 2 آزادی با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و اسماعیل گودرزی رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی و ملادن زگانیر مربی گلرهای تیم ملی فوتبال ایران نیز که در مجموعه هتل المپیک اقامت دارند، به صورت سرزده در محل تمرین فولادی ها حضور یافتند و با استقبال ویژه مدیرعامل، رییس هیات مدیره، سرمربی، مدیر تیم، بازیکنان و دیگر اعضای تیم مواجه شدند.

  اسکوچیچ در این دیدار دقایقی با اعضای تیم و بازیکنان صحبت کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای حمیدرضا گرشاسبی، عبدالله ویسی و تیم فولادخوزستان، از شناخت خوب ویسی از بازیکنان خوزستانی و فوتبال خوزستان گفت که این می تواند یک پوئن مثبت برای تیم فولاد در فصل جاری باشد.

او البته از شانس برابر تمامی بازیکنان ایرانی در تمامی تیم ها برای حضور در تیم ملی گفت و اعلام کرد که بهترین ها به تیم ملی ایران دعوت خواهند شد.

  حمیدرضا گرشاسبی نیز در بخشی از صحبت ها ضمن تشکر از حضور سرمربی تیم ملی در جمع فولادمردان، برای وی و تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی 2022 قطر آرزوی موفقیت کرد و همچنین از آمادگی کامل باشگاه فولاد خوزستان برای هرگونه همکاری با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین فولاد با حضور یک میهمان سرزده+ عکس

تمرین فولاد با حضور یک میهمان سرزده+ عکس