مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 03:452021-09-25سياسي

ضابط تحت امر قاضی است


یک کارشناس مسائل حقوقی با بیان این که ضابط تحت امر و آموزش قاضی است و خودش حق ندارد اقدام کند گفت: متاسفانه در عمل، ضابط همه کاره شده است و برای بازپرس تصمیم می گیرد.

- یک کارشناس مسائل حقوقی با بیان این که ضابط تحت امر و آموزش قاضی است و خودش حق ندارد اقدام کند گفت: متاسفانه در عمل، ضابط همه کاره شده است و برای بازپرس تصمیم می گیرد.

محمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با اظهارنظر دادستان کل کشور درباره ارتباط قضات با ضابطین و تهیه دستورالعمل همکاری با ضابطین عام و خاص گفت: قانونی که در زمینه همکاری قضات با ظابطین وجود دارد هیچ اشکالی ندارد اما متاسفانه مشکل در اجرای قانون است.

آقای اژه ای هم به این مسئله اشاره کردند پس نیاز به هیچ دستورالعملی هم در این زمینه نیست.

این کارشناس مسائل حقوقی با بیان این که ضابط تحت امر و آموزش قاضی است و خودش حق ندارد اقدام کند، گفت: متاسفانه در عمل، ضابط همه کاره شده است و برای بازپرس تصمیم می گیرد.

من چند بار هم به بازپرس ها گفته ام که شما باید به ضابط آموزش دهید که تحت امر شما کار تحقیق را انجام دهد نه این که ضابط تصمیم بگیرد چه تحقیقی انجام شود.

اما بازپرس در جواب می گوید متاسفانه انقدر به ماموران امنیتی قدرت داده شده که اگر یک گزارش علیه قاضی دهد قاضی به دردسر می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضابط تحت امر قاضی است

ضابط تحت امر قاضی است