مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-25اجتماعي

آموزش و پرورش را طبقاتی و کنکور را رانتی کردیم


استاندار کرمان با انتقاد از طبقه بندی ها در نظام آموزشی بیان کرد: متاسفانه نظام آموزش و پرورش را طبقاتی و آن را پولی و کنکور را رانتی کردیم و کرسی های دانشگاه را در اختیار کسانی گذاشتیم که درد مردم را نمی فهمند و با این اقدام به شدت بر پیکر آموزش و پرورش آسیب رساندیم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با انتقاد از طبقه بندی ها در نظام آموزشی بیان کرد: متاسفانه نظام آموزش و پرورش را طبقاتی و آن را پولی و کنکور را رانتی کردیم و کرسی های دانشگاه را در اختیار کسانی گذاشتیم که درد مردم را نمی فهمند و با این اقدام به شدت بر پیکر آموزش و پرورش آسیب رساندیم.

علی زینی وند صبح امروز سوم مهرماه در آیین نمادین نواختن زنگ مدرسه در استان کرمان گفت: کرمان جزو استان های پیشرو برای آغاز فعالیت مدارس بود.

وی با اشاره به تجربیات یک و نیم سال گذشته در امر آموزش مجازی اظهار کرد: همه کارشناسان و صاحب نظران تاکید بر آموزش حضوری دارند که خانواده ها باید در این زمینه به ما کمک کنند.

استاندار کرمان تاکید کرد: اگر همه امکانات آموزش مجازی مهیا باشد کیفیت آن نصف کیفیت آموزش حضوری است.

وی بر لزوم واکسیناسیون همه کسانی که با دانش آموزان سر و کار دارند، از کادر مدرسه تا راننده سرویس و حتی والدین تاکید کرد و افزود: برای واکسیناسیون دانش آموزان تدابیر خوبی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش را طبقاتی و کنکور را رانتی کردیم

آموزش و پرورش را طبقاتی و کنکور را رانتی کردیم