مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-25ورزشي

رویایی که با یک تماس رنگ واقعیت گرفت/اهدای دوچرخه در کمتر از یک ساعت


استاندار زنجان در سامانه ارتباطی سامد وقتی با درخواست دختری در مورد نداشتن دوچرخه برای ورزش روبه رو شد، دستور داد تا در کمتر یک ساعت دوچرخه را خریداری و به وی تحویل دهند تا رویای قهرمانی این ورزشکار معلول جسمی حرکتی در کمترین زمان برآورده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از آنجا که اغلب تماس گیرندگان با خط 111 سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (طرح سامد)، افرادی هستند که در مراجعات به سازمان ها و دستگاه های مختلف، به دلیل عدم ملاقات با مدیر مربوطه و یا پروسه های طولانی اداری، با بن بست مواجه شده و به نتیجه لازم نرسیده اند، ترجیح می دهند، از طریق تماس با خط 111 مشکل خود را بدون هیچ واسطه ای، با استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، مطرح کنند تا به احتمال قوی، به نتیجه لازم برسند.

آنچه که در ارتباط استاندار با مردم، در طرح سامد قابل توجه و حائز اهمیت است، این است که تا حد امکان، دستور صریح و سریع برای پیگیری مشکل مطرح شده از سوی تماس گیرندگان، صادر می شود و تا جایی که شرایط، امکانات و نوع مشکل یا درخواست ها، اجازه می دهد، بدون فوت وقت، نسبت به حل آن اقدام می شود.

 گاهی حتی خود تماس گیرنده هم  فکر نمی کند که مشکلش ممکن است در کمتر از ساعتی حل شود، آنچه که اول مهر امسال، در دفتر استاندار زنجان و نشست ارتباط مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویایی که با یک تماس رنگ واقعیت گرفت/اهدای دوچرخه در کمتر از یک ساعت

رویایی که با یک تماس رنگ واقعیت گرفت/اهدای دوچرخه در کمتر از یک ساعت