مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-25اجتماعي

زنگ بازگشایی مدارس قزوین به صدا درآمد


زنگ بازگشایی مدارس قزوین همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم مهرماه به صدا درآمد و 600 مدرسه قزوین به صورت حضوری آغاز به کار کردند.

- ایسنا/قزوین زنگ بازگشایی مدارس قزوین همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم مهرماه به صدا درآمد و 600 مدرسه قزوین به صورت حضوری آغاز به کار کردند.

مراسم بازگشایی مدارس صبح امروز سوم مهر در دبیرستان صدیقه کبری در شهر قزوین برگزار شد، در این مراسم حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان قزوین سال گذشته با توجه به نگاه اخلاقی همه جانبه، رویکرد علمی و برنامه محور بودن و همت بلند معلمان از رتبه 21 کشوری در میان 32 استان توانست ارتقا پیدا کند و جزو 10 استان برتر قرار بگیرد.

وی افزود: در سال جاری نیز تربیت تمام ساحتی را در نظر گرفتیم و وظیفه خود را فقط علم و فناوری نمی دانیم بلکه در جهت تربیت ساحت 6 گانه تلاش می کنیم و در کنار علم و فناوری خودمان را مکلف می دانیم که ساحت های سیاسی، اعتقادی، زیستی و فناوری، هنری و زیباشناختی و اقتصادی دانش آموزان را مدنظر قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با نگاه عمیقی که معلمان دارند و رویکرد علمی که در نظر گرفتیم و با توجه به توانمندتر شدن معلمان امیدواریم رتبه استان قزوین در سال جاری نیز ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازگشایی مدارس قزوین به صدا درآمد

زنگ بازگشایی مدارس قزوین به صدا درآمد