مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-25حوادث

کشف مواد مخدر و 5 دستگاه ماینر از کارگاه بلوک سازی در مراغه


فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 700 گرم تریاک و 5 دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در یک عملیات پلیسی از یک کارگاه تولید بلوک سیمانی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 700 گرم تریاک و 5 دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در یک عملیات پلیسی از یک کارگاه تولید بلوک سیمانی خبر داد.

توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در کارگاه خود اقدام به خرید فروش مواد مخدر و همچنین فعالیت غیر قانونی در استخراج ارز دیجیتال می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی لازم قضایی در یک عملیات ویژه ضمن شناسایی فرد مورد نظر در بازرسی از کارگاه مذکور و مخفیگاه متهم مقدار 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی توزین و چند قلم اقلام ممنوعه و همچنین تعداد 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 800 میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فارسی در پایان برخورد با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان را از اهداف پلیس عنوان کرد و افزود: با عنایت به اهمیت ارتقاء نظم و امنیت جامعه و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر و 5 دستگاه ماینر از کارگاه بلوک سازی در مراغه

کشف مواد مخدر و 5 دستگاه ماینر از کارگاه بلوک سازی در مراغه