مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-25پزشكي

ابتلای 45 فرد واکسینه شده در یک خانه سالمندان در آمریکا به سویه ژاپنی کرونا


سویه جدید ویروس کرونا با منشا ژاپنی که اخیرا سر و کله آن در آسایشگاهی در ایالت کنتاکی آمریکا پیدا شده تاکنون 45 نفر از ساکنان و کارکنان درمانی این مرکز را که همگی علیه کروناویروس با واکسن های موجود واکسینه شده بودند، - سویه جدید ویروس کرونا با منشا ژاپنی که اخیرا سر و کله آن در آسایشگاهی در ایالت کنتاکی آمریکا پیدا شده تاکنون 45 نفر از ساکنان و کارکنان درمانی این مرکز را که همگی علیه کروناویروس با واکسن های موجود واکسینه شده بودند، مبتلا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پزشکان پس از بررسی روی موارد ابتلا در این آسایشگاه می گویند این سویه که در ابتدا R.

1 نام گرفته به نظر می رسد بارها دچار جهش های منحصربه فردی شده است، جهش هایی که می تواند منجر به افزایش مقاومت این ویروس در برابر پادتن های موجود در سرم های پیش گیرنده و خنثی شدن پادتن ها شود.

پادتن های موجود در بدن افراد چند بار واکسن زده در این مرکز نگهداری بر این سویه تکامل یافته اثرگذار نبوده و این افراد به این ویروس مبتلا شده اند.

طبق تحقیقات سازمان سلامت عمومی کنتاکی این ویروس اوایل ماه مارس از طریق یکی از کارکنان مبتلا به آن که واکسن نزده بود شیوع پیدا کرده است.

دکتر ویلیام ای هسلتاین استاد سابق دانشکده پزشکی هاروارد و متخصص بیماری های عفونی در مقاله ای که در فوربس منتشر کرد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 45 فرد واکسینه شده در یک خانه سالمندان در آمریکا به سویه ژاپنی کرونا

ابتلای 45 فرد واکسینه شده در یک خانه سالمندان در آمریکا به سویه ژاپنی کرونا