مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-25اقتصادي

اولین پارک پلی پرولین کشور در ایلام افتتاح می شود


وزیر نفت در راستای سفر استانی رییس جمهور، به میدان نفتی آذر در شهرستان مهران رفت و در جمع خبرنگاران از سرمایه گذاری های کلان وزارت نفت در دو حوزه صنایع بالادستی و پایین دستی حوزه نفت و گاز استان ایلام خبر داد.

- جواد اوجی اظهار کرد: وزارت نفت 2 میلیارد دلار در حوزه صنایع بالادستی و همچنین 2 میلیارد دلار در بخش پایین دستی پتروشیمی و صنایع تکمیلی زنجیره ارزش پروژه تعریف کرده است.

وزیر نفت ادامه داد: این سرمایه گذاری از طریق شرکت های تابعه وزارت نفت و بخش خصوصی، صندوق بازنشستگی نفت و هولدینگ خلیج فارس تامین خواهد شد که در پنج سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و قطعا در اشتغال، افزایش درآمد و خارج شدن استان ایلام از محرومیت نقش مهمی خواهد داشت.

وزیر نفت از راه اندازی اولین پارک زنجیره تکمیل صنایع p.

p کشور در استان ایلام و در مجاورت پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام خبر داد و گفت: هولدینگ پترول کار این پارک را انجام می دهد و وزارت نفت متعهد می شود که مبلغ 300 میلیارد تومان به این پروژه کمک کند و سرمایه گذاران بخش های مختلف نیز در این حوزه فعال خواهند شد.

اوجی در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز اعلام کرد: بالغ بر 200 میلیارد تومان در سفر آقای رییسی به استان ایلام به حوزه مسئولیت های اجتماعی اختصاص داده شده است که برای 100 میلیارد آن 117 پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پارک پلی پرولین کشور در ایلام افتتاح می شود

اولین پارک پلی پرولین کشور در ایلام افتتاح می شود