مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-25سياسي

تسریع روند واکسیناسیون با ورود بسیج و سپاه در استان اردبیل


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:با تدابیر و اقدامات صورت گرفته و ورود بسیج و سپاه،روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است.

- ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و تاکید ویژه به کلیه فرماندهان نواحی و رده های ذیربط سپاه استان، از توان انسانی، تجهیزاتی و امکانات موجود برای تسریع در امر واکسیناسیون استفاده شده است.

وی با بیان اینکه با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است، بیان کرد: به همت بسیج و سپاه 8 مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات می باشد.

وی افزود: بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می داند و برای متلاشی کردن ویروس کرونا ، در 13 مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع روند واکسیناسیون با ورود بسیج و سپاه در استان اردبیل

تسریع روند واکسیناسیون با ورود بسیج و سپاه در استان اردبیل