مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-25اقتصادي

جمع آوری 1229 ماینر طی 6 ماه توسط توزیع برق شیراز


معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که برابر قانون و مصوبات و دستورالعمل های قانونی، طی 6 ماه گذشته بالغ بر 1229 دستگاه استخراج رمزارز (ماینر) در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع آوری شده است.

- ایسنا/فارس معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که برابر قانون و مصوبات و دستورالعمل های قانونی، طی 6 ماه گذشته بالغ بر 1229 دستگاه استخراج رمزارز (ماینر) در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع آوری شده است.

حسین صالحی شنبه 3 مهر در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه نصب و استفاده از دستگاه های استخراج غیرمجاز رمزارز، غیرقانونی بوده و منجر به پیگرد قضایی برای بهره بردار می شود، گفت: در حالی که هدف از پرداخت یارانه های کلان در بخش انرژی تامین آسایش و رفاه مردم بوده است، استخراج غیر مجاز رمزارز آنهم با برق یارانه ای در حقیقت به نوعی بازفروش انرژی محسوب شده و فارغ از تاثیرات مخرب اقتصادی، منجر به وارد شدن آسیب به تاسیسات برق و ایجاد محدودیت در استفاده مجاز و به حق سایر شهروندان محترم می شود.

او خاطرنشان کرد: ماینر و کارت گرافیک های غیرمجاز جمع آوری شده، منجر به استفاده غیرمجاز یک میلیون و 918 هزار و 427 کیلووات ساعت انرژی برق شده بود و برای اینکه متوجه بزرگی عدد انرژی برق سوء استفاده شده شویم، خوب است که بدانیم این میزان انرژی می تواند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 1229 ماینر طی 6 ماه توسط توزیع برق شیراز

جمع آوری 1229 ماینر طی 6 ماه توسط توزیع برق شیراز