مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-25سياسي

یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد/تصاویر


یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور اقشار مختلف مردم، نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه، مسئولین عقیدتی نیروی انتظامی و پاسداران سپاه ناحیه کهگیلویه یادواره شهدا روستای الگن و یاد و خاطره شهید بویر از شهدا نیروی انتظامی برگزار شد.

  حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع و تسلیت ایام اربعین عنوان کرد: محاسبه غلط در مورد شهدا اشتباه است و باید بدانیم شهدا زنده هستند این روزها باید مواظب دشمن باشیم که که در مورد شهدا و بسیاری عوامل دیگر شبهه درست می کنند و باید ما بصیر و هوشیار باشیم که فریب دشمن را نخوریم و این یادواره ها هستند که می تواند جلوی این فریب را بگیرد.

امام جمعه قلعه رییسی با بیان اینکه شهدا همسنگر می خواهند یادآور شد: شهید بویر از مردم این مناطق همسنگر بودن می خواهد و ما باید همسنگر با شهدا و در مسیر شهدا قرار بگیریم و بر اساس آیات قرآن شهدا با ما صحبت می کند و آنها از ما بشارت می خواهند و مهمترین هدف باید در مسیر شهدا قرار گرفتن است.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیر سیدالشهدا پا در عرصه شهادت قرار گرفتند تاکید کرد: یادواره شهدا برای این است که ما بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم و شهیدان رفتند و جان خود را دادند تا ما و شما تربیت شویم و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد/تصاویر

یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد/تصاویر