مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-25اقتصادي

افزایش 100 درصدی جریمه قاچاق چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت برخورد با قاچاق چوب گفت: جریمه قاچاق چوب و زغال جنگلی در استان با هدف جلوگیری از تخریب جنگل 2 برابر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، سیداسماعیل صالحی با اشاره به ضرورت برخورد با قاچاق چوب گفت: جریمه قاچاق چوب و زغال جنگلی در استان با هدف جلوگیری از تخریب جنگل 2 برابر افزایش یافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس مصوبه جدید کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و هماهنگی با سازمان تعریزات حکومتی استان، جریمه هر کیلو چوب جنگلی قاچاق از 500 هزار ریال به یک میلیون ریال و هر کیلوگرم زغال قاچاق از یک میلیون و 300هزار ریال به سه میلیون ریال افزایش یافت.

کشف 32 تن چوب قاچاق در شش ماهه نخست امسال وی با اشاره به اینکه افزایش جریمه به عنوان یک عامل بازدارنده از قاچاق چوب و زغال در استان است،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 32 تن چوب و چهار تن زغال قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

صالحی اظهار داشت: در این مدت 134 خودروی حامل چوب و زغال قاچاق در استان توقیف و 134 پرونده قاچاق چوب و زغال در استان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی جریمه قاچاق چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری

افزایش 100 درصدی جریمه قاچاق چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری