مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-25اقتصادي

تامین آب با کیفیت برای خوزستان حتی در صورت عدم بارندگی


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای ماه های آینده حتی اگر بارش نداشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا مردم در خوزستان با مشکل کاهش کیفیت آب مواجه نشوند و از آب شرب با کیفیت استفاده کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای ماه های آینده حتی اگر بارش نداشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا مردم در خوزستان با مشکل کاهش کیفیت آب مواجه نشوند و از آب شرب با کیفیت استفاده کنند.

حمیدرضا جانباز در جلسه بررسی پروژه های آبی خوزستان که امروز (سوم مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امسال موضوع تامین آب شرب کشور، موضوع مهمی است زیرا سال آبی گذشته که تنها چند روزی است به پایان رسیده را با کاهش بارندگی 37 درصدی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سال آبی 1399 -1400 بر اساس میانگین آماری در 50 سال گذشته جزو خشکترین سال های بارشی کشور بود و باید به این مساله توجه داشت که با شرایط سخت وارد سال آبی جدید شده ایم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امسال پیش بینی می شود که بارش ها دیرهنگام اتفاق می افتد و همچنین شاهد افزایش درجه حرارت بیشتر از متوسط میانگین خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب با کیفیت برای خوزستان حتی در صورت عدم بارندگی

تامین آب با کیفیت برای خوزستان حتی در صورت عدم بارندگی