مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-25سياسي

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون را جدی بگیرند


برای اینکه کرمانشاه وارد پیک ششم کرونا نشود، باید علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: برای اینکه کرمانشاه وارد پیک ششم کرونا نشود، باید علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

هوشنگ بازوند در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه آمار بیماران بستری در استان به سیر نزولی خود ادامه می دهد، ولی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد، این روند کاهشی بسیار کند است.

وی افزود: از آغاز بحران کرونا تاکنون استان کرمانشاه پنج پیک کرونا را پشت سر گذاشته و با وجود همه تلاش های صورت گرفته، سنگین ترین هزینه ها را در همین پیک آخر متحمل شده ایم.

بازوند با تاکید اینکه مردم باید هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند، عنوان کرد: ستاد ملی کرونا در حال تدوین مصوبه ای است که براساس آن ارائه برخی خدمات ضروری منوط به ارائه کارت واکسن کرونا می شود.

وی در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن ودیعه مسکن برای مستاجران، گفت: ودیعه اجاره مسکن برای شهر کرمانشاه 40 میلیون تومان و برای شهرستان ها 25 میلیون تومان با بهره 12 درصد در نظر گرفته شده که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون را جدی بگیرند

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون را جدی بگیرند