مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-25سياسي

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه های کربلاست


فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید براینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه های کربلاست، گفت: رزمندگان اسلام در آن دوران به راستی حماسه های حسینی و عاشورایی آفریدند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید براینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه های کربلاست، گفت: رزمندگان اسلام در آن دوران به راستی حماسه های حسینی و عاشورایی آفریدند.

سردار سرتیپ پاسدار، یدالله بوعلی شنبه سوم مهرماه در آیین ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انعقاد تفاهم نامه علمی، تحقیقاتی و فناوری بین سپاه فجر و دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای عظیم از حماسه آفرینی و تجربیات ارزشمند در ابعاد مختلف است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه های کربلاست و رزمندگان اسلام در آن دوران حماسه هایی حسینی و عاشورایی آفریدند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا امروز کشوری مقتدر در سطح منطقه و جهان است، گفت: این اقتدار هم در حوزه دفاع از مرزهای جغرافیایی و هم در حوزه تاثیرگذاری در مسائل فراجغرافیایی ثابت شده است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: دوران پرافتخار دفاع مقدس الهام بخش سایر ملت ها و یکی از ارکان اصلی توسعه فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه های کربلاست

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه های کربلاست