مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-25پزشكي

اعضای بدن جوان ساوجی به چهار بیمار حیات دوباره بخشید


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: اهدای اعضای بدن جوان 31 ساله ساوجی که دچار مرگ مغزی شده بود، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید.

- ایسنا/مرکزی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: اهدای اعضای بدن جوان 31 ساله ساوجی که دچار مرگ مغزی شده بود، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید.

دکتر کوروش دالوندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحوم محسن خان محمدلو که بر اثر وقوع سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت.

وی بیان کرد: با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان و پرستاری بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان شهید مدرس اما این جوان بر اثر ضربه شدیدی که در این تصادف از ناحیه سر دیده بود دچار مرگ مغزی شده و با گذشت چند روز از بستری شدن او، بامداد امروز (ساعت 4 صبح) با رضایت خانواده جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

دکتر دالوندی افزود: با انتقال این جوان به بیمارستان سینا تهران، اعضای بدن او شامل قلب، کبد و دو کلیه به چهار بیمار، حیات دوباره بخشید.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ خداپسندانه لبخند زندگی را بر لبان بیماران و خانواده ها آنان می نشاند، گفت: این دومین مورد اهدای عضو طی امسال در بیمارستان شهید مدرس ساوه بوده است که با رضایت خانواده، اعضای بدن به افراد نیازمند اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن جوان ساوجی به چهار بیمار حیات دوباره بخشید

اعضای بدن جوان ساوجی به چهار بیمار حیات دوباره بخشید