مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-25پزشكي

افزایش دو برابری ظرفیت واکسیناسیون کرونا در استان کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ظرفیت واکسیناسیون در استان کرمان به دلیل اینکه هم راحت تر در دسترس مردم قرار داشته باشد و هم ازدحام مردم کمتر شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری امروز در یکصدمین جلسه ستاد برگزاری هر نوع مراسمی در تهران ممنوع شد و در استان ها بر عهده استانداران گذاشته شده و استاندار کرمان این مسأله را بر عهده فرمانداران شهرستان ها گذاشته شده است.

حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روند رو به کاهشی بیماری در استان کرمان مانند سایر استان ها به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 850 نفر بیمار در بیمارستان های استان به دلیل بیماری کرونا بستری هستند که بیش از نیمی از این افراد تست شان مثبت و مابقی علائم بالینی کرونا دارند.

رشیدی نژاد تصریح کرد: در اوج پیک بیماری نزدیک به دو هزار بیمار داشتیم و در کل استان به صورت یکپارچه  شیب نزولی را طی می کند و امیدواریم این شیب نزولی همچنان به قوت خودش ادامه پیدا کند تا نزدیک به صفر یا 100 مانند موج های قبلی شویم.

وی بیان کرد: ظرفیت واکسیناسیون به دلیل اینکه هم راحت تر در دسترس مردم قرار داشته باشد و هم ازدحام مردم کمتر شود، تقریبا دو برابر شده است؛ اما ما اکنون کمتر از نصف ظرفیت واکسیناسیون مراجعه کننده داریم رییس دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری ظرفیت واکسیناسیون کرونا در استان کرمان

افزایش دو برابری ظرفیت واکسیناسیون کرونا در استان کرمان