مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-25اقتصادي

تحقق 93 درصدی تکلیف شیلات در برنامه ششم توسعه


معاون وزیر جهاد کشاورزی از تحقق 93 درصدی تکلیف شیلات در برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: در سال های اخیر در پرورش ماهی در قفس بازمانده ایم و باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، نبی الله خون میرزایی در آیین افتتاحیه خط تولید فراورده های آبزیان در مرکز تحقیقات شیلات سنگاچین بندرانزلی با بیان اینکه بشریت با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد باید منابع غذایی خود را از پهنه های آبی تأمین کند اظهار کرد: در کشور ما با توجه به پهنای آبی شمالی و جنوبی باید نسبت به تولید آبزیان برای تأمین امنیت غذایی توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 99 حدود 93 درصد از تکلیف برنامه ششم انجام گرفته است، گفت: فقط در پرورش ماهی در قفس از برنامه تولیدی عقب ماندیم و در سال گذشته عملکرد برنامه شیلات ایران بدون پرورش ماهی در قفس 103 درصد بود که در بومی سازی پرورش ماهی در قفس نیز بیش از 90 درصد رشد داشتیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه استان گیلان یکی از استان های پیشتاز در فعالیت های مختلف شیلاتی است، گفت: یکی از نقاط قوت ما در استان گیلان نیروی انسانی است که در بومی سازی دانش و ترویج یافته ها و دستاوردهای شیلاتی و در مولدسازی قزل الا و تیلاپیا دستاوردهای بسیاری در حوزه تحقیقات به دست آورده ایم که بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 93 درصدی تکلیف شیلات در برنامه ششم توسعه

تحقق 93 درصدی تکلیف شیلات در برنامه ششم توسعه