مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-25سياسي

راهپیمایی نمادین اربعین در سطح استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به مناسبت اربعین حسینی، راهپیمایی معنوی و نمادینی با محوریت هیئت های مذهبی و مردم و با هماهنگی دستگاه های مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا روز اربعین شهادت امام حسین (ع)، علاوه بر مراسم روضه خانگی و هیئت های مذهبی، حسینیه ها و مساجد که به صورت مستمر با رعایت پروتکل ها در شهرستان های هشت گانه استان سمنان برگزار شد، دو برنامه نیز به صورت نمادین در سراسر استان با مشارکت مردم ولایی و حسینی و همراهی شورای هیئات مذهبی و نهادهای انقلابی و مواکب حسینی در حال برنامه ریزی است، تاکید کرد: نخستین این برنامه ها پیاده روی نمادین اربعین حسینی در هشت شهرستان استان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه الی 17 همان روز است.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری، فرمانداری و شهرداری ها و سپاه، بسیج و ناجا برای برگزاری این مراسم معنوی هماهنگ و اقدامات مورد نیاز برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: این مراسم محوری و معنوی با محوریت هیئت های مذهبی و مردم برگزار خواهد شد.

برنامه ریزی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و مسیرهای راهپیمایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه دوم تدارک دیده شده، قرائت زیارت پرمحتوای ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی نمادین اربعین در سطح استان سمنان برگزار می شود

راهپیمایی نمادین اربعین در سطح استان سمنان برگزار می شود