مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-25سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای تحول در بنیان فرهنگی کشور


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: 14 میلیون دانش آموز در کشور وجود دارند که هرکدام می توانند بنیان فرهنگی کشور را متحول کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به اینکه زیرساخت های آموزشی در کشور به طور کامل فراهم نبود، آموزش ها تعطیل نشد اما نباید از این مطلب غافل شد که کلاس های حضوری می تواند درس زندگی را به دانش آموزان بیاموزد و کار معلم تنها ارائه مطالب تئوری به دانش آموزان نیست.

وی افزایش میزان سرمایه گذاری در آموزش را دلیل افزایش موفقیت هر کشوری دانست و افزود: انتخاب وزیر آموزش و پرورش از اهمیت بالایی در مجلس برخوردار است.

در همین راستا باید کسی انتخاب می شد که بتواند جایگاه آموزش و پرورش و معلمان را ارتقا دهد.

پاک فطرت هیچ لذتی را همانند لذت روز اول مدرسه ندانست و حضور دانش آموزان را به صورت حضوری در محیط آموزشی و دیدار چهره به چهره با معلمان را یکی از دلایل جرأت و شهامت دانش آموزان و انرژی مضاعف معلمان تلقی کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه در حال حاضر حدود 14 میلیون دانش آموز و حدود یک میلیون فرهنگی داریم که می توانند بنیان فرهنگی کشور را متحول کنند و گفت: آیا از این تعداد معلم استفاده بهینه می شود یا نه؟ آیا حق آنها به درستی پرداخت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای تحول در بنیان فرهنگی کشور

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای تحول در بنیان فرهنگی کشور