مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-25سياسي

آغاز سال تحصیلی جدید در ساوه با نواختن زنگ مهر و مقاومت


در مراسمی با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و سایر مسئولین زنگ مهر و مقاومت به صدا در آمد و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد.

- فرمانده سپاه روح الله استان در این مراسم با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اساس کار بهره مندی از ظرفیت جوانان است گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جوانان نگاه ویژه ای داشته اند و این نگاه ویژه با بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان و نیروهای جوان این انقلاب میسر خواهد شد.

  سردار محسن کریمی با بیان اینکه آموزش و پرورش با تقدیم بیش از 36 هزار شهید نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشت گفت : آموزش و پرورش هم در ایام انقلاب و هم جنگ تحمیلی نقش غیر قابل انکاری داشتند و انتظار داریم اکنون نیز همان روحیه دانش آموزان سالهای قبل در کالبد دانش آموزان امروزی وجود داشته باشند.

  وی خاطرنشان کرد: امروز دانش آموزان باید در سنگر تعلیم و تربیت خود را به داشتن علم و زندگی آگاهانه و انقلابی تجهیز کنند و اگر در گذشته ایجاب میکرد که پشت سنگرها برای دفاع از کشور حضور یابیم اکنون سنگر عوض شده و باید با کسب علم و دستاوردهای مختلف آن را حفظ کنیم.

رییس آموزش و پرورش ساوه نیز باب اشاره به حضور بیش از 54 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در این شهرستان گفت: با توجه به شیوع بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی جدید در ساوه با نواختن زنگ مهر و مقاومت

آغاز سال تحصیلی جدید در ساوه با نواختن زنگ مهر و مقاومت