مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-25بين الملل

پرایس: آمریکا امیدوار است کره شمالی به میز مذاکره بازگردد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که آمریکا هیچ گونه قصد خصمانه ای در مقابل کره شمالی ندارد؛ در حالی که از کره شمالی می خواهد تا به میز مذاکره بازگردد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که آمریکا هیچ گونه قصد خصمانه ای در مقابل کره شمالی ندارد؛ در حالی که از کره شمالی می خواهد تا به میز مذاکره بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یونهاپ، اظهارات ند پرایس، سخنگو وزارت خارجه آمریکا در حالی مطرح شد که یک معاون وزیر خارجه کره شمالی پیشنهاد مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی را برای اعلام پایان رسمی جنگ کره، رد کرد و سیاست خصمانه آمریکا علیه کشورش را عامل اصلی بی ثباتی در شبه جزیره کره خواند.

پرایس در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا اعلام پایان جنگ را که توسط رییس جمهوری کره جنوبی پیشنهاد شده، می تواند به عنوان نقطه عطف باور کند یا باید تا زمان خلع سلاح هسته ای کره شمالی صبر کند، گفت: ما این موضوع را بارها گفته ایم؛ اما ما هیچ گونه قصد خصمانه ای نسبت به جمهوری دموکراتیک خلق کره نداریم و همچنان آماده ایم تا بدون هیچ قید و شرط از پیش تعیین شده ای با جمهوری دموکراتیک خلق کره مذاکره کنیم.

پرایس در یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: امیدواریم جمهوری دموکراتیک خلق کره به توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرایس: آمریکا امیدوار است کره شمالی به میز مذاکره بازگردد

پرایس: آمریکا امیدوار است کره شمالی به میز مذاکره بازگردد