مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-25ورزشي

نفرات برتر مسابقات وزنه برداری استان سمنان شناخته شدند


مسابقات وزنه برداری شهرستان های استان سمنان در دو رده بانوان و آقایان، یادبود قهرمانان حکمت شعار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به پایان رسید.

- ، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، مسابقات وزنه برداری شهرستان های استان سمنان در دو رده بانوان و آقایان یادبود قهرمانان حکمت شعار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با معرفی برترین های اوزان مختلف به پایان رسید.

این رقابت ها به مدت یک روز با حضور 13 وزنه بردار خانم و 25 نفر از ورزشکاران مرد از شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان در ورزشگاه تختی شهر سمنان برگزار شد.

در رده مردان و در بخش نونهالان ابوالفضل صبور و حمید رضا سکوند و علی عزالدین، دسته 55 کیلوگرم امیر رضا سکوند از سمنان، دسته 67 کیلوگرم عرفان مقدم از سمنان، دسته 73 کیلوگرم سجاد یداللهی از سمنان و دسته 81 کیلوگرم سجاد هاشمی نسب از سمنان همچنین دسته 89 کیلوگرم اسماعیل افتخاری از شاهرود، دسته 96 کیلوگرم حسن برومند از شاهرود، دسته 109 کیلوگرم محمد زارع از دامغان و دسته 109+ کیلوگرم سینا جهان از سمنان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

در پایان مسابقات رده زنان نیز نفرات زیر دسته 49 کیلوگرم هدیه کواتی از دامغان، دسته 55 کیلوگرم ستایش رضاییان از سمنان، دسته 59 کیلوگرم نیلوفر جندقیان از سمنان، دسته 64 کیلوگرم فاطمه حسن پور از شاهرود، دسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات وزنه برداری استان سمنان شناخته شدند

نفرات برتر مسابقات وزنه برداری استان سمنان شناخته شدند