مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-25سياسي

ظرفیت کم نظیر بخش خصوصی در مدرن سازی تجهیزات آزمایشگاهی


مراسم آغاز نخستین دوره کارورزی دانشجویان منتخب رشته های علوم پایه در شرکت نویان با حضور پرفسور داریوش فرهود پدر علم ژنتیک ایران برگزار شد.

- مراسم آغاز نخستین دوره کارورزی دانشجویان منتخب رشته های علوم پایه در شرکت نویان با حضور پرفسور داریوش فرهود پدر علم ژنتیک ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت نویان نگین پارسیان ، این مجموعه تولیدکننده کیت های تشخیص آزمایشگاهی و نسل جدید دستگاه های ایمونو آنالایزر تمام اتوماتیک، پنجشنبه اول مهرماه 1400 میزبان آیین گشایش نخستین دوره کارورزی دانشجویان منتخب رشته های علوم پایه بود.

در این مراسم پرفسور داریوش فرهود پدر علم ژنتیک ایران و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان منتخب اولین دوره کارورزی شرکت نویان، پیوند بین دانشگاه و صنعت در این شرکت را اقدامی قابل تحسین برشمرد و اظهار کرد: اقداماتی که توسط نسل نوین مدیران صنعت تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه تحقیق و توسعه انجام می شود امیدواری به آینده این صنعت را دوچندان می کند چرا که پیش از این توجه لازم به بحث تحقیق و توسعه در شرکت های تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاهی دیده نمی شد و حتی در شرکت های بزرگ حوزه سلامت و داروی کشور هم بخش تحقیق و توسعه در سایه بی توجهی ها به انبار و پارکینگ تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کم نظیر بخش خصوصی در مدرن سازی تجهیزات آزمایشگاهی

ظرفیت کم نظیر بخش خصوصی در مدرن سازی تجهیزات آزمایشگاهی