مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-25حوادث

کشف 81 کیلو تریاک از یک منزل مسکونی/2 قاچاقچی دستگیرشدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی و کشف 81 کیلو تریاک خبر داد.

- سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف بیش از 81کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: بنابر اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان تهرانی در جنوب تهران مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یک باب منزل در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر، پرونده ای در این خصوص در پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد : با پیگیری و تحقیات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد متهمان پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود:سرانجام پس از انجام تمامی جوانب و پس از اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان اکیپی از مامورین این پلیس به محل سکونت متهمان مراجعه در عملیاتی متهمان را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه متهم 81کیلو و 200گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: متهمان به جرائم خود اعتراف کرده و برای پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 81 کیلو تریاک از یک منزل مسکونی/2 قاچاقچی دستگیرشدند

کشف 81 کیلو تریاک از یک منزل مسکونی/2 قاچاقچی دستگیرشدند