مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-25سياسي

کشاورزی محور توسعه است/ تولیدات شیلاتی در سبد غذایی مردم قرار گیرد


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی وجود تولیدات شیلاتی در سبد غذایی مردم، اظهار کرد: توجه به حوزه شیلات، علاوه بر اشتغال، - ایسنا/گیلان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی وجود تولیدات شیلاتی در سبد غذایی مردم، اظهار کرد: توجه به حوزه شیلات، علاوه بر اشتغال، در حوزه صادرات و ارزآوری نیز نقش مهمی دارد.

محمدجواد عسکری در حاشیه راه اندازی خط تولید جدید مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان کشور در بندرانزلی، با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر نحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی آماده دارد مسیر تولید را سهل الوصول کند.

وی امنیت غذایی را یکی از مباحث جدی در جوامع بشری دانست و افزود: امنیت غذایی به امنیت ملی گره خورده است و در پاندمی کرونا شاهد مشکل کشورها در عدم تبادل کالا بودیم.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه محور توسعه کشور کشاورزی است، تصریح کرد: امنیت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی، همچنین تلفیق کشاورزی و صنعت را با جدیت و قاطعیت دنبال می کنیم.

عسکری، قوانین بخش کشاورزی را کهنه و مندرس دانست و خاطرنشان کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم به روزرسانی قوانین را در راستای توسعه همه جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی محور توسعه است/ تولیدات شیلاتی در سبد غذایی مردم قرار گیرد

کشاورزی محور توسعه است/ تولیدات شیلاتی در سبد غذایی مردم قرار گیرد