مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-25ورزشي

امضای مشکوک پای سند محکومیت 25میلیاردی تراکتور


تقریبا روزی نیست که خبری عجیب از باشگاه تراکتور شنیده نشود؛ از عقد قرارداد یورویی با دو بازیکن ایرانی و ثبت ریالی آن در سازمان لیگ گرفته تا لیست بدهی این باشگاه و در ادامه نیز سه قفله شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل شکایت استوکس، کنستانت و پاتریک.

در روزهایی که بحث مطالبات کنستانت از باشگاه تراکتور و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم داغ شده و باشگاه تبریزی با صدور اطلاعیه ای خبر از پرداخت مطالبات این بازیکن تا چند روز آینده داده است، خبرنگار تسنیم به اطلاعاتی از قرارداد تراکتور با کنستانت دست یافته که نکات قابل تأملی در آن وجود دارد.

نکته بسیار مهم و عجیبی که در قرارداد کنستانت با باشگاه تراکتور به چشم می خورد، اسم شخصی به نام آرش شکری است که با مسئولیت مدیر باشگاه تراکتور با این بازیکن گینه ای قرارداد بسته است.

کسی که هیچ گاه به طور رسمی سمتی در باشگاه تراکتور نداشته و در زمان عقد قرارداد این باشگاه با کنستانت، علیرضا اسدی مدیرعامل سرخ های تبریزی بود.

حال سؤال این است که آرش شکری در آن زمان چه نقشی در این انتقال و چه سمتی در باشگاه داشته که نامش در قرارداد دیده می شود؟ قراردادی که به مدت سه فصل و نیم بسته شده و بر اساس آن باشگاه تراکتور برای نیم فصل اول 200 هزار یورو، برای فصل دوم 400 هزار یورو و برای فصل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای مشکوک پای سند محکومیت 25میلیاردی تراکتور

امضای مشکوک پای سند محکومیت 25میلیاردی تراکتور