مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:402021-09-25سياسي

تهران دوباره جان می گیرد


«تهران دوباره جان می گیرد»؛ این شعاری است که شاید چندی بعد بتواند در اذهان شهروندان شریف تهرانی، تداعی کننده جهاد همه جانبه با ویروس منحوس کرونا در دوره جدید مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی باشد.

- تهران دوباره جان می گیرد ؛ این شعاری است که شاید چندی بعد بتواند در اذهان شهروندان شریف تهرانی، تداعی کننده جهاد همه جانبه با ویروس منحوس کرونا در دوره جدید مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری - رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران - در ادامه یادداشت خود در روزنامه همشهری نوشت: به این منظور برنامه جامعی متشکل از 3 سرفصل (خدمات بهداشتی و درمانی، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و خدمات و حمایت اجتماعی) در 140بند تدوین و تصویب شد.

رویکردهای محله محوری و مشارکت مردمی، دسترسی مردم به خدمات شهری در نزدیک ترین نقطه ممکن و اولویت دهی به پیشگیری و بهداشت، بر این برنامه مدون در شهرداری تهران حاکم هستند.

با راه اندازی ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران و تعیین رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان جانشین شهردار در این ستاد، فرماندهی واحد و یکپارچه رخ داد و همه ظرفیت های شهرداری بسیج شدند تا فاز نخست این برنامه، یعنی افزایش ظرفیت واکسیناسیون در تهران را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران دوباره جان می گیرد

تهران دوباره جان می گیرد