مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-25سياسي

اجرای پویش همکلاسی مهربان در شیراز


با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و در آستانه آغاز سال تحصیلی و در قالب پویش همکلاسی مهربان بیش از 5 هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی برای دانش آموزان تهیه و بین دانش آموزان توزیع شد.

- ایسنا/فارس با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و در آستانه آغاز سال تحصیلی و در قالب پویش همکلاسی مهربان بیش از 5 هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی برای دانش آموزان تهیه و بین دانش آموزان توزیع شد.

فرمانده سپاه فجر شنبه سوم مهرماه در این آیین که در راستای رزمایش کمک های مومنانه توسط بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی سپاه ثارالله (ع) شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، گفت: سپاه فجر فارس این آمادگی را دارد تا از تمام ظرفیت های خود برای واکسینه کردن همه دانش آموزان بهره بگیرد.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه کارکردهای بسیج متفاوت است، گفت: مردم یاری، دفاع، آموزش، محرومیت زدایی، امنیت، سیل، زلزله و هر مسئله ای که در کشور پیش بیاید بسیج در میدان ظاهر می شود.

او ادامه داد: در فارس کمک های مومنانه در اشکال و قالب های متفاوتی در بین دانش آموزان برگزار شده است مردم این استان نسبت به کمک به همنوعان خود توجه خاصی دارند.

بوعلی بیان کرد: سپاه فجر استان فارس همیشه آمادگی این را دارد تا تمام ظرفیت های خود را در اختیارآموزش و پرورش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش همکلاسی مهربان در شیراز

اجرای پویش همکلاسی مهربان در شیراز