مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 23:402021-09-25فرهنگي

سریال ها تنش زا شده اند/تا پایان کرونا بازی نمی کنم


ایفاگر نقش گیلسو در سریال «در کنار پروانه ها» ـ این مجموعه را یک ملودرام آرامش بخش خواند و گفت: از اینکه قبول کردم با این سریال همراه شوم راضی ام؛ - پروانه معصومی ـ ایفاگر نقش گیلسو در سریال در کنار پروانه ها ـ این مجموعه را یک ملودرام آرامش بخش خواند و گفت: از اینکه قبول کردم با این سریال همراه شوم راضی ام؛ چراکه این کار آرامش خاصی برایم دارد؛ این در حالی است که متاسفانه همه سریال های تلویزیون به نوعی تنش زا شده اند.

این بازیگر باسابقه در گفت و گویی با ایسنا خاطرنشان کرد: تصویربرداری در کنار پروانه ها همچنان در شمال کشور ادامه دارد و ما هنوز مشغول بازی هستیم.

ابتدا به دلیل مضمون و قصه قرآنی و پیامی که این کار برای مخاطبان داشت، قبول کردم تا ایفای نقش داشته باشم و سپس اینکه کار کردن با داریوش یاری واقعا برایم مهم بود.

اکنون وقتی سریال را هرشب تماشا می کنم واقعا خوشحالم که حضور داشتم و خودم راضی ام؛ چراکه جدای از سرسبزی خطه شمال، فکر می کنم کار و قصه یک نوع آرامشی برای مخاطب دارد.

وی ادامه داد: نقش گیلسو در این سریال یکی از نقش های اصلی و ایفاگر مادری فداکار و دلسوز است که با وجود اینکه پسرش کشته شده ولی به قاتل پسرش کمک می کند تا به راه راست هدایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال ها تنش زا شده اند/تا پایان کرونا بازی نمی کنم

سریال ها تنش زا شده اند/تا پایان کرونا بازی نمی کنم