مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 03:552021-09-26فرهنگي

افتتاح نمایشگاه سوگواره هنر عاشورایی/برپایی همزمان در 3 صحن متبرک


دبیر هنری سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» از برگزاری همزمان نمایشگاه آثار این رویداد در 3 صحن متبرک در استان های تهران و البرز خبر داد.

- دبیر هنری سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی از برگزاری همزمان نمایشگاه آثار این رویداد در 3 صحن متبرک در استان های تهران و البرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا تأثیراتی بر برگزاری سوگواره داشته است اما در هر حال، آثار بیش از توقع ما هستند با توجه به رخوتی که برای هنرمندان پیش آمده است.

وی با اشاره به اضافه کردن بخش نقاشی خط در سوگواره سیزدهم، بیان کرد: آثار این دوره سوگواره در چهار بخش عکس، پوستر، نقاشی خط و تصویرسازی پذیرش شدند که این آثار از بین 2 هزار اثر خلق شده توسط هنرمندان عرصه تجسمی و با داوری 12 استاد هنرهای تجسمی، انتخاب شده اند.

آثار برخی از بخش های این دوره سوگواره به نسبت دوره های پیش از نظر کیفیت بهتر بودند، هرچند به دلایل مختلف، شاهد کم شدن تعداد آثار نسبت به دوره قبلی بوده ایم.

برپایی نمایشگاه در 3 صحن متبرک در استان های تهران و البرز دبیر سوگواره همچنین گفت: در هر چهار بخش سوگواره توانمندی های هنرمندان قابل مشاهده است و نمی توان یک بخش را از دیگری مجزا کرد.

البته چون پوستر، گستره قدیمی تری در این سوگواره داشته است و تعداد کارهای این بخش بیشتر از بقیه بخش ها است که عموماً نیز در هر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه سوگواره هنر عاشورایی/برپایی همزمان در 3 صحن متبرک

افتتاح نمایشگاه سوگواره هنر عاشورایی/برپایی همزمان در 3 صحن متبرک