مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-26پزشكي

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در محدودیت های کرونایی


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از پلمب 3 واحد مختلف صنفی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی در روند تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف با کسب نیابت قضایی در سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از پلمب 3 واحد مختلف صنفی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی در روند تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف با کسب نیابت قضایی در سنندج خبر داد.

آرزو فلاحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی چهار روز گذشته 16 اکیپ گشت مشترک ستادی از پنج اداره و 190 واحد صنفی و کارشناسان محیطی از 355 واحد صنفی و تجاری، اماکن ورزشی و پزشکی بازدید به عمل آوردند.

وی با تأکید بر الزام رعایت الزامات بهداشتی توسط اصناف تصریح کرد: در این زمینه با هر نوع سهل انگاری برابر قانون برخورد خواهد شد که در این راستا طی چهار روز گذشته، 3 واحد مختلف صنفی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی با کسب نیابت قضایی پلمب شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: بازرسین این مرکز همچنین در مدت یاد شده از 116 مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد خوراکی و غذای آماده بازدید کردند.

فلاحی در زمینه نظارت بر سلامت نان شهر سنندج نیز به نمونه برداری از 2 واحد نان خبازی ها از نظر تعیین میزان نمک و عدم استفاده از جوش شیرین در نان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در محدودیت های کرونایی

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در محدودیت های کرونایی