مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-26حوادث

انجام 3500 تست کووید 19 از زائران اربعین حسینی


معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور اقدامات انجام گرفته توسط این سازمان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی طی 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، عرفانی، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور درباره گزارش اقدامات انجام شده ویژه و اتوبوس آمبولانس مرزها در صورت بروز حوادث احتمالی پیش بینی شده است.

 وی گفت: تداوم استقرار و افزایش نیروهای بهداشتی و درمانی در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه و پیش بینی اعزام آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به مرزها در صورت بروز حوادث احتمالی همچنین افزایش بازدید های بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی و اماکن اسکان در مرزهای مهران شلمچه و چذابه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

 وی گفت: ظرفیت بیمارستان ها برای ارائه خدمات درمانی در ایام اربعین در دانشگاه های علوم پزشکی ایلام، کرمانشاه، اهواز و آبادان افزایش یافته همچنین ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی معین جهت پشتیبانی دانشگاه های مرزی در تبریز اصفهان شیراز و تهران نیز افزایش داشته است.

عرفانی گفت: 55 پایگاه اورژانس ارائه دهنده خدمات اربعین در خاک کشور راه اندازی و 10 درمانگاه و بیمارستان صحرایی نیز برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 3500 تست کووید 19 از زائران اربعین حسینی

انجام 3500 تست کووید 19 از زائران اربعین حسینی