مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-26بين الملل

واکنش جنبش نجباء به نشست جنجالی اربیل/صدور حکم بازداشت شرکت کنندگان


دبیر کل جنبش نجبای عراق نشست اربیل را اقدامی سفارشی و بی ارزش از سوی برخی افراد ناموجه و خیانتکار برای سازش با اسراییل خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء ، حجت الاسلام و المسلمین اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی به برگزاری یک نشست سازشکارانه در اربیل عراق با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

الکعبی نشست اربیل را اقدامی سفارشی و بی ارزش خواند و افزود: این نشست را برخی افراد ناموجه و خیانتکار و بی بهره از غیرت و شرافت عراق به منظور عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی برگزار کرده اند.

وی خاطرنشان کرده است: چنین اقدامی تغییری در موضع گیری اصولی و تاریخی عراق در قبال مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشغالگر ایجاد نمی کند.

الکعبی با تاکید بر اینکه خیانتکاران و سازشگران هیچ جایی در عراق ندارند، تصریح کرده است: آنان در همه مقیاس ها مهدور الدم بوده و ملت عزّتمند عراق آنان را به سزای عملشان خواهد رساند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دولت اقلیم کردستان را مسئول برگزاری چنین نشست و همچنین حضور عناصر جاسوسی صهیونیستی در این منطقه برشمرده و افزوده است: همین عناصر صهیونیستی به واسطه خریدن افراد سست عنصر، چنین نشست های پوچی را برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جنبش نجباء به نشست جنجالی اربیل/صدور حکم بازداشت شرکت کنندگان

واکنش جنبش نجباء به نشست جنجالی اربیل/صدور حکم بازداشت شرکت کنندگان