مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-26اقتصادي

تاکید «بردی محمداف» بر توسعه اقتصادی در نشست شورای خلق مصلحتی


رییس جمهور ترکمنستان در نشست شورای خلق مصلحتی بر توسعه اقتصاد کشور با تاکید بر اصلاح روش های مدیریتی و توسعه صنایع و افزایش بهبود کیفیت آموزش و خدمات اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در نشست شورای خلق مصلحتی برنامه های اصلی کار دولت برای توسعه اقتصاد کشور را بیان کرد.

رییس دولت با تأکید بر صنایع فرآوری بر اساس فناوری های سازگار با محیط زیست وظایفی را برای تنوع در ساختار صنعت  تعیین کرد.

وی خواستار بهبود اشکال و روش های مدیریت اموال دولتی، ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در سیستم علمی و آموزشی، افزایش علاقه متخصصان به فعالیت های آموزشی، گسترش پایه های مالکیت معنوی در کشور در جهت تشویق توسعه فناوری شد.

بردی محمداف با بیان اولویت در ایجاد مشاغل، بر توسعه بخش خصوصی تاکید کرد و اذعان داشت که یکی از اهداف افزایش صادرات طیف وسیع تنوع در صادرات است.

رییس دولت خاطرنشان کرد: در عین حال، بهبود کیفیت آموزش متخصصان نیز مهم است و دولت باید تا از افزایش درآمد واقعی مردم از جمله افزایش دستمزد کارگران به عنوان یک ابزار مهم برای تشویق فعالیت آنها اطمینان حاصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «بردی محمداف» بر توسعه اقتصادی در نشست شورای خلق مصلحتی

تاکید «بردی محمداف» بر توسعه اقتصادی در نشست شورای خلق مصلحتی