مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26اقتصادي

توزیع 520 میلیون لیتر فرآورده نفتی برای تامین سوخت نیروگاه های برق خراسان رضوی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: 520 میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست سال جاری برای تامین سوخت نیروگاه های برق این منطقه توزیع و ذخیره سازی شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: 520 میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست سال جاری برای تامین سوخت نیروگاه های برق این منطقه توزیع و ذخیره سازی شده است.

علی اصغر اصغری با اعلام این خبر اظهار کرد: روند تامین سوخت نیروگاه ‎ها با توجه به دستور وزیر نفت و تاکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و با هدف تامین سوخت ذخیره دوم نیروگاه ها برای فصل پاییز و زمستان، حداکثر مصرف در نیروگاه های استان تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی موجودی سوخت مایع در نیروگاه ها و ذخیره سازی آن را در خراسان رضوی مطلوب خواند و عنوان کرد: بر این اساس آمادگی کامل برای سوخت رسانی مستمر و بی وقفه به نیروگاه ها در این منطقه وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: 520 میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست امسال برای تامین سوخت نیروگاه های برق این منطقه توزیع و ذخیره سازی شده است.

اصغری تصریح کرد: موجودی کنونی نفت گاز در نیروگاه های برق این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر 27 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 520 میلیون لیتر فرآورده نفتی برای تامین سوخت نیروگاه های برق خراسان رضوی

توزیع 520 میلیون لیتر فرآورده نفتی برای تامین سوخت نیروگاه های برق خراسان رضوی