مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-26اقتصادي

بروز پدیده حاشیه نشینی در 40 روستای شهرستان شیراز


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه 40 روستای اطراف این شهرستان با پدیده و معضل حاشیه نشینی مواجه است، گفت: عمده این روستاها از خدمات زیر بنایی محروم مانده اند.

- سید علیرضا حمیدی یکشنبه 4 مهرماه در جلسه بررسی روند اجرای فعالیت های حوزه عمران روستایی شهرستان شیراز بیان کرد: اجرای طرح های عمران روستایی در مناطق محروم فارس با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن چهره این استان را دگرگون کرده است.

او با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد افتتاح 12 طرح هادی و توسعه و عمران روستایی در مناطق مختلف این استان بودیم، گفت: این طرح ها با بهره گیری از 630 میلیون ریال اعتبارات استانی و 49 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبارات ملی اجرا شده و 2 هزار و 814 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند شده اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: طرح های هادی و توسعه روستایی در شهرستان های آباده، داراب، رستم، زرین دشت، ممسنی، سروستان، سپیدان، شیراز، لامرد و کوهچنار افتتاح شدند و اجرای این طرح ها در شهرستان شیراز تاثیر بسزایی در کاهش مهاجرت ها و کاهش حاشیه نشینی دارد.

حمیدی با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی روستای حاشیه نشین در اطراف شیراز، عنوان کرد: قانون در اغلب موارد اجازه ارائه خدمات به حاشیه روستاها را نمی دهد و در این شرایط، اغلب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز پدیده حاشیه نشینی در 40 روستای شهرستان شیراز

بروز پدیده حاشیه نشینی در 40 روستای شهرستان شیراز