مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-26اجتماعي

برگزاری نشست روز جهانی ملی کودک در مازندران


با نزدیک شدن به هفته ملی کودک سال 1400، نشست هم اندیشی روز جهانی و هفته ی ملی کودک در استانداری مازندران برگزار شد.

  - ایسنا/مازندران با نزدیک شدن به هفته ملی کودک سال 1400، نشست هم اندیشی روز جهانی و هفته ی ملی کودک در استانداری مازندران برگزار شد.

  نخستین نشست هم اندیشی برنامه ریزی روز جهانی و هفته ملی کودک با حضور دستگاه های متولی حوزه کودک ونوجوان دراداره کل امور اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد.

بر همین اساس جلسه با حضور؛ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان- آموزش و پرورش- فرهنگ و ارشاد اسلامی- بهزیستی- نیروی انتظامی- محیط زیست- تبلیغات اسلامی- صدا و سیما- بهداشت و درمان و کمیته امداد تشکیل شد و با ریاست مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نسبت به تشکیل کمیته گرامی داشت هفته ملی کودک و برنامه ریزی و اقدام برای این هفته به بحث و گفتگو پرداخت.

علی رجبی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تقدیر از نقش کانون پرورش فکری در برگزاری این نشست اظهار داشت: کودکی از مهم ترین دوران زندگی انسان است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی کودکان را زیر ساخت جامعه عنوان کرد و افزود: توفیق جوامع در برنامه ریزی و توجه به حوزه کودکان است، بنابراین همانگونه که ما آینده را از بزرگان به دست گرفتیم، می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست روز جهانی ملی کودک در مازندران

برگزاری نشست روز جهانی ملی کودک در مازندران